Общинска избирателна комисия Рила
РЕШЕНИЕ
№ 75
Рила, 13.10.2015
ОТНОСНО: Провеждане на обучение на членовете на СИК на територията на община Рила за произвеждане на изборите за кметове и общински съветници и национален референдум, насрочени за 25.10.2015г. На основание чл. 87, ал. 1, т. 1, и т. 4 от ИК , ОИК Община Рила
ОБЩИНСКА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ
ОБЩИНА РИЛА
ОБЛАСТ КЮСТЕНДИЛ
РЕШЕНИЕ №75
РИЛА, 13.10.2015 г.
ОТНОСНО: Провеждане на обучение на членовете на СИК на територията на община Рила за произвеждане на изборите за кметове и общински съветници и национален референдум, насрочени за 25.10.2015г.
На основание чл. 87, ал. 1, т. 1, и т. 4 от ИК , ОИК Община Рила
РЕШИ:
На 20.10.2015г. от 17.00 ч. в заседателната зала в сградата на общинска администрация гр.Рила, находяща се в гр.Рила, пл.“Възраждане“№1 председателят на ОИК община Рила да проведе обучение на членовете на СИК на територията на община Рила за произвеждане на изборите за кметове и общински съветници и национален референдум, насрочени за 25.10.2015г.
Настоящото решение подлежи на обжалване пред ЦИК гр. София, чрез общинската избирателна комися в три дневен срок от обявяването му.
Настоящото решение да се обяви, чрез поставянето му на информационното табло на общинската избирателна комисия, и чрез публикуването му на интернет страницата си.
ПРЕДСЕДАТЕЛ:
Елена Бозовайска
СЕКРЕТАР:
Райна Найденова
Председател: Елена Райчова Бозовайска
Секретар: Райна Василева Найденова
* Публикувано на 13.10.2015 в 13:49 часа
Пон | Вт | Ср | Чет | Пет | Съб | Нед |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
относно: Упълномощаване на членове на ОИК, Община Рила, за предаване на ТЗ на ГД „ГРАО“, пликовете съдържащи избирателните списъци, декларациите и удостоверенията, списъка на заличените лица, списъка за допълнително вписване на придружителите за извършване на проверка.
относно: ЗА ИЗБИРАНЕ НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТНИЦИ
относно: ЗА ИЗБИРАНЕ НА КМЕТ НА КМЕТСТВО