Общинска избирателна комисия Рила
РЕШЕНИЕ
№ 51
Рила, 24.10.2019
ОТНОСНО: Утвърждаване на график за получаване на изборните книжа и материали на 26.10.2019г. от СИК/ПСИК на територията на Община Рила от ОИК и Общинска администрация, гр. Рила във връзка с произвеждане на изборите за кмет и общински съветници в Община Рила на 27.10.2019г.
На основание чл. 215 от Изборния кодекс ОИК, Община Рила:
РЕШИ:
Утвърждава график за получаване на изборните книжа и материали на 26.10.2019г. от СИК/ПСИК на територията на Община Рила от ОИК и Общинска администрация, гр. Рила във връзка с произвеждане на изборите за кмет и общински съветници в Община Рила на 27.10.2019г., както следва:
№ на СИК/ПСИК |
Дата и час на получаване на изборните книжа и материали |
№ 103800004 |
26.10.2019г. от 17:00 часа |
№ 103800006 |
26.10.2019г. от 17:15 часа |
№ 103800007 |
26.10.2019г. от 17:30 часа |
№ 103800005 |
26.10.2019г. от 17:45 часа |
№ 103800001 |
26.10.2019г. от 18:00 часа |
№ 103800002 |
26.10.2019г. от 18:15 часа |
№ 103800003 |
26.10.2019г. от 18:30 часа |
№ 103800008 |
26.10.2019г. от 18:45 часа |
Настоящето Решение да се публикува на интернет страницата на ОИК, Община Рила и се обяви на общодостъпното място – информационното табло на комисията.
На основание чл. 88, ал. 1 от ИК, настоящето Решение подлежи на оспорване в тридневен срок от обявяването му пред Централната избирателна комисия.
Председател: Елена Райчова Бозовайска
Секретар: Добрина Боянова Божкова-Лопар
* Публикувано на 24.10.2019 в 14:00 часа
Пон | Вт | Ср | Чет | Пет | Съб | Нед |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
относно: Определяне на трима членове на ОИК, Община Рила от различни партии и/или коалиции за предаване на избирателните списъци и приложените към тях удостоверения, декларации и други книжа и списък на заличените лица на ТЗ на Главна дирекция „ГРАО“.
относно: ИЗБИРАНЕ НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТНИЦИ
относно: ИЗБИРАНЕ НА КМЕТ НА ОБЩИНА